همراه بیمه آسیا

 

همراه بیمه آسیا ، نماینده رسمی بیمه آسیا و اپلیکیشن خرید انواع بیمه در اصفهان با نازل ترین قیمت بیمه ، بهترین اپلیکیشن برای خرید بیمه شخص ثالث در اصفهان ، خرید بیمه بدنه در اصفهان با ارسال رایگان درب منزل و تخفیف های استثنایی و مداوم در حدمت شماست.

 

چاپ روی شیشه یک هنر مدرن با ویژگی های منحصر به فرد

چاپ روی شیشه یک هنر مدرن با ویژگی های منحصر به فرد

چاپ شیشه

چاپ روی شیشه یک هنر مدرن

امروزه با گسترش جوامع و پیشرفت های علم ، جهان پیش رو مملو از رنگ ها و جاذبه های زیباییست که دستاورد علم بشری می باشد. چاپ روی شیشه یکی از چشم نواز ترین هنرهای مدرن و در نوع خود ارزشمند و بی نظیر است.

ویژگی شاخص چاپ روی شیشه

ویژگی منحصر بفرد چاپ شیشه، تنوع در طرح های گسترده و دلخواه است که می توان با استفاده از این طرح ها یک دکوراسیون متفاوت و خاص را در فضا بوجود آوریم.

کاربردهای ملموس چاپ روی شیشه

گرافیک و طرح های زیبا بر روی شیشه در فضاسازی های مختلفی همچون :

  • هتل ها
  • رستوران ها
  • فضای داخلی منازل و نمایشگاه های تجاری

شگفتی و خلاقیت خاص در عرصه چاپ مستقیم روی شیشه را رقم زده است.

مزیت فوق العاده چاپگرهای یووی

چاپگرهای جوهر افشان یووی:

  • امکان چاپ مستقیم تصاویر با کیفیت کامل ، آرم ها و متن را بر روی شیشه فراهم می کند.
  • برای چاپ روی شیشه ، یک جوهر سفید بسیار مات دارند و این امکان را برای چاپ های روشن ، واضح و با دوام روی شیشه ، لایه های شفاف و بسترهای تیره فراهم می کند.
  • به کاربران این امکان را می دهد تا به طور مستقیم روی ظروف شیشه ای ، بطری های شیشه ای، شیشه های عطر ، ظروف غذا و بسیاری موارد دیگر را چاپ کنند. چاپ کوچک در وسایل شیشه ای استوانه ای با اتصالات RotaPrint آسانتر شده است. حفظ شفافیت شیشه پس از چاپ تصاویر و طرح ها از ویژگی بارز این نوع چاپ است

چاپ مستقیم روی شیشه

چاپ مستقیم روی شیشه می تواند کاربرد و ارزش شیشه خام را افزایش دهد و امکاناتی را برای طراحی های سطوح زیبا و کاربردی و همچنین برای طیف گسترده ای از مکان های مختلف نظیر، صنعتی ، تجاری ، خودرو ، طراحی داخلی و معماری فراهم کند. صنعت طراحی بر روی شیشه از چندین قرن پیش با نقش و نگارهای زیبا در دکوراسیون و معماری ها وجود داشته است و امروزه به یک رسانه معاصر تبدیل شده است.

روش کار در چاپ دیجیتال یووی

با توجه به نوع چاپ روی شیشه دستگاه مورد استفاده برای چاپ شیشه دارای تنوع  بسیار زیادی است. روش کار در چاپ دیجیتال یووی بدین صورت است که اشعه فرابنفش ساطع شده از دستگاه چاپ بر روی جوهر قرار می گیرد و موجب چسبیده شدن جوهر به شیشه می گردد و به این ترتیب میتوان انواع رنگ ها و طرح های پیچیده را بر روی شیشه ایجاد نمود.

 

ادامه مطلب : چاپ روی شیشه

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

برندگان جایزه ادبی پولیتزر بخش هشتم

برندگان جایزه ادبی پولیتزر بخش هشتم

از ابتدا تا امروز

دفترچه خاطرات سنگی | کارول شیلدز | مترجم: مهری شرفی | انتشارات روشنگران

خانواده استون از دیرباز در کار سنگ بوده اند. گویی سنگ بخشی از هویت و نشان تبار آنان است. دفترچه خاطرات سنگی، اشاره ای معنی دار و کمی هم زیرکانه به همین نشان و شغل خانوادگی است.

مارتین درسلر (داستان یک خیال پرداز آمریکایی) | استیون میل هاوزر | مترجم: سیروس قهرمانی | انتشارات مروارید

این کتاب شرح سفر اکتشافی و سحرانگیز مارتین نوجوان است که با کار در مغازه‌‌ی سیگارفروشی پدر آغاز می‌شود و به ساختن و مدیریت هتلی غول‌آسا می‌انجامد. جهان مارتین درسلر سرشار از شوق زندگی و رمز و راز است. او همراه با دو زن، یکی واقعی و پرجنب‌وجوش و دیگری اثیری و بی‌تفاوت، موفق می‌شود آرزوهای قلبی‌اش را برآورده کند. آرزوهایی که دست‌آخر در آن‌ها مرز بین واقعیت و خیال‌پردازی، بلندپروازی و جنون مخدوش می‌شود.

زندگی بی‌دغدغه آمریکایی | فیلیپ راث | مترجم: سالومه خدابخشی | انتشارات ماهابه

همزمان با پایان پریشان و ناآرام عصری که با عنوان «قرن آمریکا» شناخته می‌شد، فیلیپ راث، رمانی با عظمتی بی‌حدوحصر به مخاطبان عرضه می‌کند که مرثیه‌ای برای همه‌ی وعده‌ووعیدها در دستیابی به موفقیت، نظم اجتماعی و سعادت و کامروایی در سده‌ی جاری است. شخصیت اصلی راث در رمان زندگی بی‌دغدغه آمریکایی، ورزشکاری افسانه ای در دبیرستان نیوآرک به نام سویید لووف است. کسی که در سال های پررونق پس از جنگ بزرگ می‌شود و با دختر شایسته‌ی ایالت نیوجرسی ازدواج می‌کند، کارخانه‌ی دستکش‌سازی پدرش را به ارث می‌برد و به خانه‌ای سنگی در روستای اولد ریمورک نقل مکان می‌کند. اما یک روز در سال ????، رویای آمریکایی دل‌نشین سویید، او را ترک می‌گوید…

فروشگاه آنلاین کتاب کاواک