معرفی فیلم آمادئوس

معرفی فیلم آمادئوس

bi5s_k1.jpg

آمادئوس (به انگلیسی: Amadeus) فیلمی به کارگردانی میلوش فورمن، محصول سال ???? است. این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از پیتر شِیفِر ساخته شده‌ است و کمابیش به زندگی دو موسیقی‌دان ساکن وین اتریش، ولفگانگ آمادئوس موتسارت و آنتونیو سالیِری، در نیمه‌ی دوم سده‌ی هجدهم می‌پردازد. آمادئوس درمجموع نامزد دریافت ?? جایزه شد و توانست ?? جایزه را به‌دست آورَد. این جوایز شامل ? جایزه‌ی اسکار، ? جایزه‌ی بفتا، ? جایزه‌‌ گلدن .گلوب، و یک جایزه‌ی دی‌جی‌اِی است

داستان

داستان این فیلم درباره‌ی بخش‌هایی از زندگی و همچنین چگونگی مرگ ولفگانگ آمادئوس موتسارت است. محتوای این فیلم آمیخته به اغراق است و سندیتِ تاریخی ندارد. فیلم با یک قطعه‌ی کوتاه موسیقی و نمایی از یک کالسکه، تصاویری از برف و یخ، و کوچه‌های پیچ‌درپیچ آغاز می‌شود. ناگهان فریادهای کوتاهِ «موتسارتِ موتسارت» آنتونیو سالیِری (اف. موری آبراهام) به گوش می‌رسد.

سالیری، درحالی‌که فریاد می‌زند و اعتراف می‌کند که ولفگانگ آمادئوس موتسارت (تام هولس) را کشته، خونین و مالین، توسط خدمه‌اش پیدا می‌شود. سالیری خودکشی کرده‌ است و توسط خدمه‌اش به یک بیمارستان، که در واقع یک آسایشگاه روانیِ وحشتناک است، برده می‌شود. در صحنه? بعد، کشیشی به آسایشگاه روانی وارد می‌شود و نزدِ سالیری می‌رود. ابتدا سالیری قصدِ پذیرفتنِ کشیش را ندارد، اما لحظاتی بعد نظرش عوض می‌شود.

سالیری قطعاتی از آهنگ‌هایی را که در دوران جوانی و شهرت خود ساخته، برای کشیش می‌نوازد؛ اما کشیش هیچ‌کدام از آن‌ها را نمی‌شناسد. آنگاه سالیری قطعه‌ای از موتسارت می‌نوازد و کشیش فوراً آن را می‌شناسد و ادامه‌ی آن را زمزمه می‌کند. از اینجا فیلم وارد مرحله‌ی دیگری می‌شود. کشیش از سالیری می‌خواهد که اعتراف کند، و سالیری با مرور دوران کودکی خود شروع می‌کند و آن دوران را با دوران کودکی موتسارت مقایسه می‌کند. در همین حال، صحنه‌هایی از کودکی هردو نمایش داده می‌شود:

موتسارت سرگرم نواختن موسیقی است و، در جایی دیگر، سالیری در حال بازی کردن با بچه‌های هم‌سن‌وسال خود. روزی سالیری در ایام کودکی دعا می‌کند و از خدا می‌خواهد که آهنگساز و نوازنده‌ای بزرگ شود. دیری نمی‌گذرد که پدر سالیری در هنگام غذا خوردن می‌میرد، و بدین ترتیب مشکل اصلی آرزوی سالیری برای آهنگساز شدن برطرف می‌شود و او به شهر وین، که آن زمان مرکز موسیقی جهان به‌شمار می‌رفت، می‌رود و تبدیل به آهنگسازی معروف می‌شود. از اینجا فیلم مجدداً به زمان گذشته برمی‌گردد، اما این بار به دورانی که سالیری تقریباً مردی چهل‌ساله است و تبدیل به آهنگسازی بزرگ و نامدار در سراسر اروپا شده‌ است.

فیلم به شبی رجوع می‌کند که قرار است موتسارت به وین بیاید و در یک میهمانی قطعاتی از او نواخته شود. سالیری مشتاقانه در آن شب خود را به میهمانی رسانده تا موتسارت معروف را ملاقات کند. او در سالن‌های مختلف به دنبال موتسارت است، اما او را پیدا نمی‌کند. ناگهان، به‌شکلی غیرمنتظره، در سالن غذاخوری -که خالی است- با موتسارت مواجه می‌شود، آن‌هم در هنگامی که موتسارت مشغول عشق‌بازی و سربه‌سر گذاشتن نامزد خود، کنستانتسه (الیزابت بِریج)، است.

در همین هنگام قطعه‌ای از موتسارت پخش می‌شود و ناگهان او از جا بلند می‌شود و سریعاً خود را به سالن اصلی می‌رسانَد. اینجاست که سالیری متوجه می‌شود آن مرد سبک‌سر و بی‌ادبی که مشغول عشق‌بازی بود، کسی نیست جز موتسارت! سالیری از کشف این حقیقت بسیار بهت‌زده می‌شود، چون او انتظار شخصیتی دیگر را داشته‌ است. موتسارت قطعه موسیقی خود را در جلو اسقف اعظم اجرا می‌کند و قرار می‌شود که در وین بماند. موسیقی او بی‌نظیر است و همگان را مجذوب می‌کند، و بیشتر از همه، سالیری را که از همان هنگام حس حسادت او به موتسارت تحریک شده بود…

#داستان_یک_اثر

بررسی ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

خودرو سراتو از دیگر اتوموبیل های موفق شرکت خودرو سازی کیا می باشد که با ورود خود به بازار های اصلی کشورهای مختلف توانست تا فروش خوبی را کسب کند. این خودرو با داشتن بدنه محکم و قطعات با کیفیت با سرعت جای خود را در عرصه خودرو سازی پیدا کرد، اما در بازار ایران در صورت بروز اتفاقی برای خودرو به دلیل گران قیمت بودن لوازم بدنه افراد ترجیح می دهند تا از لوازم بدنه استوک سراتو استفاده کنند.

کیفیت لوازم بدنه استوک سراتو

 خودرو سراتو اتوموبیلی گران قیمت می باشد که به طور حتم قطعات بدنه آن نیز به همین شکل هستند. این یکی از دلایلی است که خریداران از لوازم بدنه استوک سراتو استفاده می کنند چرا که بسیار به صرفه اقتصادی است.

 کیفیت لوازم بدنه استوک سراتو از مهم ترین نکاتی است که خریداران به آن توجه می کنند چرا که بدنه خودرو زیبایی آن می باشد و نه تنها این اتوموبیل بلکه هر وسیله نقلیه ای بدون آن ناقص است، به همین دلیل باید لوازم بدنه استوک سراتو بهترین کیفیت را داشته باشند.

 خریداران باید لوازم بدنه استوک سراتو را با دقت انتخاب کنند و حتما قبل از خرید باید مشورت و تحقیق لازم برای قطعه مورد نظر صورت بگیرد تا از خرید محصولات بی کیفیت جلوگیری شود.

 کیفیت و ساختار بسیاری از لوازم استوک که توسط مراکز معتبر به فروش می رسند استاندارد است و کارایی لازم را برای خودرو ایجاد می کنند.

 لوازم بدنه استوک سراتو در صورت اصل بودن از ساختاری محکم و با دوام برخوردار هستند و همین با کیفیت بودن باعث می شود تا بتوان سال ها از این قطعات استوک استفاده کرد.

 معمولا بیشترین دلیل خرید لوازم بدنه استوک سراتو داشتن توجیه اقتصادی برای استفاده از این قطعات می باشد چرا که قطعات نو با اینکه با کیفیت هستند اما بسیار گران قیمت می باشند.

قیمت لوازم بدنه سراتو

 لوازم بدنه استوک سراتو مانند بسیاری از دیگر محصولات به دلیل داشتن مدل های مختلف و همچنین کیفیت های درجه بندی شده دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند، البته بیشتر قیمت گذاری ها بر اساس کارایی، سالم بودن و کیفیت انجام می گیرند.

 خریداران می توانند با کمی جستجو و پیدا کردن فروشگاه های معتبر از قیمت های خوبی برخوردار شوند البته باید قبل از خرید فرد مطمئن شود که فروشگاه معتبر بوده و یا قطعه مورد نظر با کیفیت باشد تا پس از خرید مشکلی پیش نیاید.

vmdj_x13.jpg 

بررسی ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

 همچنین در سال های اخیر فروش لوازم بدنه استوک سراتو به صورت آنلاین هم انجام می گیرد و این امکان به خریداران داده شده است تا در هر زمان یا هر مکانی افراد بتوانند لوازم بدنه مورد نیاز خود را پیدا کرده و خریداری نمایند.

 همچنین خرید آنلاین باعث می شود تا از اتلاف زمان و هزینه های اضافی جلوگیری به عمل آید. جدا از آن در  بعضی سایت ها تخفیف هایی ارائه می شوند در صورتی که فروش حضوری اینگونه نخواهد بود به همین دلیل یک محصول می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

 هر چند برخی افراد برای خرید لوازم بدنه استوک سراتو ترجیح می دهند تا به صورت حضوری خرید را انجام دهند، که در این مواقع بهتر است قبل از خرید به چند فروشگاه سر زده و یک دید اجمالی از کالای مورد نظر بدست آورند.

لزوم با کیفیت بودن لوازم بدنه استوک

 باید توجه کرد بدنه خودرو اصلی ترین محافظ راننده و سرنشینان آن می باشد به همین دلیل رسیدگی به قطعات قسمت بدنه بسیار مهم است. حال اگر آسیبی بر این قسمت ها برسد باید به سرعت با یک قطعه با کیفیت جایگزین گردند.

 با توجه به این مسئله که قیمت بدنه و به خصوص قطعات خودرو بسیار گران می باشند بنابراین خرید لوازم بدنه استوک سراتو بهترین راه حل می باشد.

 

بررسی ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

 جدا از قیمت، لوازم بدنه استوک سراتو جایگزینی عالی برای قطعات نو می باشند چرا که کیفیت برخی از آن ها برابر یا نزدیک به لوازم نو می باشند اما قیمتشان خیلی کمتر است. این مسئله از دیگر دلایل جذب افراد برای خرید لوازم استوک سراتو می باشد.

 اگر خریداران لوازم بدنه استوک سراتو را اصل و ساخت کره جنوبی تهیه نمایند تا سال ها نگران چیزی نخواهند بود. البته شرکت های دیگری نیز ممکن است این محصولات را تولید کرده باشند اما به کیفیت محصولات کره جنوبی نمی رسند.

 ساختار محکم و با دوام لوازم بدنه استوک سراتو باعث می شود تا عمر مفید وسیله نقلیه بالا برود و صاحب خودرو را تا مدت ها از دردسر دور نگه می دارد.

نکاتی مهم برای خرید لوازم بدنه سراتو

 خریداران لوازم بدنه استوک سراتو حتما توجه داشته باشند که قبل از خرید به طور دقیق لوازم را بررسی کنند تا خط خوردگی یا زدگی بر روی آن نباشد. برای مثال وجود مشکلی بر روی درب یا آینه استوک می تواند ظاهر خودرو را بد جلوه دهد و جلوی زیبایی آن را بگیرد.

 افراد باید بدون شک و با هیچ تردیدی لوازم مورد نظر خود را از مراکز فروش معتبر تهیه کنند و بر این مسئله باید بارها تاکید شود چرا کوچکترین مشکلی در قطعات می تواند بزرگترین خرابی ها را بوجود آورد.

 استفاده از محصولات استوک با کیفیت می توانند آلایندگی خودرو را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش دهند و به محیط کمک شایانی کنند.

 اما بر عکس این موضوع هم می تواند رخ دهد به این صورت که استفاده از لوازم بی کیفیت و یا تقلبی باعث می شوند تا هم محیط زیست و هم سلامت فردی راننده و یا سرنشینان به خطر بیافتد.

 

بررسی ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

 افراد باید همیشه به هولوگرام یا بارکد حک شده بر روی لوازم بدنه استوک سراتو توجه کرده و در صورت لزوم آن را برای اصل یا تقلبی بودن بررسی کنند.

 در خرید های اینترنتی حتما باید به نماد اعتماد توجه داشت و همینطور تصاویر محصول را با دقت بررسی کرد تا مشکل خاصی برای خریدار پیش نیاید.

 همچنین برای اطلاع از قیمت و یا خرید محصولات با کیفیت استوک و نو کیا اسپورتیج شما می توانید بر روی لیست قیمت قطعات کیا اسپورتیج کلیک کرده و از جدید ترین محصولات با خبر شوید.

گیربکس خورشیدی

گیربکس خورشیدی

گیربکس ها وظیفه انتقال توان مکانیکی را از یک منبع تولید توان به مصرف کننده دارند ، در واقع رابطی بین تولید کننده توان ( الکتروموتور ) و مصرف کننده توان ( دستگاه موردنظر ) می باشد .

از گیربکس خورشیدی از صنایع مختلفی از جمله حمل و نقل و باربری ، ساخت و ساز و ساختمان سازی ، صنایع معدن ، مکانیک ، غذایی و کشاورزی و .... استفاده میشود

aucl_rp1.jpg 

مزایای گیربکس خورشیدی

سرویس و نگهداری آسان

قابلیت تحمل گشتاور بالا ( انتقال نیرو در بین طبقات تقسیم میشود )

دور ورودی تا 3500 دور در دقیقه

بازدهی بالا ( تا 98 دردصد )

حجم کم گیربکس

صرفه جویی در مصرف برق

 

گیربکس خورشیدی شامل یک دنده خورشیدی  ، دو یا چند دنده هرزگرد سیاره ای و یک دنده رینگی است . دنده خورشیدی در مرکز گیربکس واقع شده است و دنده های سیاره ای توسط یک پوسته همگی به هم متصل شده اند و بین دنده خورشیدی و دنده رینگی به گونه ای قرار گرفته اند که از یک طرف با دنده خورشیدی و از طرف دیگر با دنده رینگی بطور دائم درگیر بوده و حول محور خود می چرخند

 

اجزا و قطعات گیربکس خورشیدی

دنده گیربکس سیاره ای

چرخ دنده ها در سیستم انتقال قدرت شبیه به چرخ های موجود در یک سیستم پولی و تسمه کمربند هستند . مزیت استفاده از چرخ دنده ها این است که دنده های چرخ دنده از لغزش جلوگیری می کنند

پینیون

پینیون دنده کوچک وسط گیربکس می باشد که نیروی انتقال داده شده توسط کریر را به خروجی استیج منتقل می کند

کریر خورشیدی

کریر یک صفحه است که دنده های گیربکس روی آن نشسته و وظیفه چرخاندن دنده ها را دارد

دنده رینگی

رینگر در واقع یک رینگ می باشد که سطح داخلی آن دنده خورده شده است و مانند یک چرخ دنده داخلی کار میکند

پوسته گیربکس

دنده ها روی آن قرار میگیرند و جنس آن معمولا از چدن ریخته گری شده است

 

مزایای گیربکس خورشیدی نسبت به هلیکال و حلزونی

این گیربکس ها به دلیل اینکه نسل جدید گیربکس ها می باشد دارای ساختار متالوژی برتری هستند و به علت ساختار این گیربکس ها سطح درگیری دنده ها تا دو برابر افزایش یافته که این امر باعث کاهش فشار به دنده ها و افزایش عمر کارکرد این گیربکس ها می گردد

حجم کم این گیربکس ها به دلیل نحوه قرارگیری چرخ دنده ها از دیگر محاسن آنها می باشد که کار با این گیربکس ها را راحت میکند

به علت ساختار درونی گیربکس خورشیدی ، تعمیرات آن بسیار راحت می باشد که این امر باعث کاهش نگرانی مصرف کننده در زمینه تعمیرات و نگهداری می شود

راندمان بسیار بالا

طول عمر بالا

لقی بسیار ناچیز

امکان کوبل بسیار ساده

 

گروه صنعتی درویش تامین کننده و عرضه کننده انواع گیربکس های خورشیدی ایرانی و خارجی با سابقه ای بیش از 50 سال در صنعت کشور می باشد  که آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد . شما میتوانید جهت خرید انواع گیربکس خورشیدی با ما تماس بگیرید

 

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن


 

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختمانی،بسیار حائز اهمیت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند.دراین مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهیم پرداخت سپس به بررسی لوله پلیکا ،انواع اتصالاتش و معرفی آن می پردازیم.

 

لوله هایی با جنس گالوانیزه

 

لوله های آهنی و فولادی از دو نوع مهم گالوانیزه ،به حساب می آیند که لوله های فولادی وزن کمتری نسبت به لوله های آهنی دارند.لوله های فولادی برای تهویه گزینه ی مطلوبی به شمار می آیند و بسیار کارایی دارد هرچند برای امور دیگر فاضلابی نیز کارایی دارد.

 

لوله های چدنی

 

برای لوله کشی ها بسیار استفاده می شود و دارای مقاومت قابل توجهی می باشد.

 

لوله های پلاستیکی

mxow_image2.jpg 

به چند نوع تقسیم می گردند

 

لوله های PE – پلی اتیلن

لوله های PVC – پی وی سی

لوله های PP – پلی پروپیلن

در سیستم آبرسانی سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتی بسیار پرکاربرد می باشند و اتصال این نوع لوله ها توسط جوش حرارتی صورت می پذیرد  و در رنگ سفید در بازار عرضه  و ارائه می شود .

 

لوله های ABS

 

لوله های CPVC

 

لوله های PB

 

لوله های پلی اتیلن

دارای مقاومت بالاتری نسبت به دیگر لوله ها می باشند و ضخیم بودن پلی اتیلن نیز از دیگر تمایزات این نوع لوله به حساب  می آید.

 

لوله های دوسر تخت

 

تعریفی از لوله پلیکا (pvc) 

 

به اسم یو پی وی سی معروف می باشد که به علت پیشتازان تولید کننده این فرآیند به پلیکا معروف شد.با رنگ طوسی رنگ در میان مردم بسیار کاربردی محسوب می شود و خیلی از افراد بر این تصور هستند که پلیکا جنس این نوع لوله  به حساب می آید در حالی که نام برند معروف این نوع لوله می باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولانی باعث پرطرفدار تر شدن این نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسیار با لوله های پلیکا مرتبط و وابسته می باشد و به تنهایی باعث موفقیت این امرشده است.

 

برای خرید انواع لوله پلیکا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، می توانید انواع سایت ها را بصورت آنلاین جستجو کرده و با دیدن و مقایسه قیمت ها محصول خود را خریداری بکنید ، در اینجا ما وبسایت چلونگر که کالای  تخصصی ساختمانی است  را به شما معرفی می کنیم که با مراجعه به آن می توانید خرید خوب و مناسبی داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی چیست؟

 

به سایت ها و شرکت هایی که کالاها یا خدمات خود را به صورت آنلاین و در فضای اینترنت به فروش می رسانند، فروشگاه اینترنتی می گویند اما توجه داشته باشید که در این مقاله ما 11 سایت خرید آنلاین کالای فیزیکی را مورد بررسی قرار می دهیم یعنی تنها سایت هایی که کالای فیزیکی به فروش می رسانند و برای فروشگاه هایی که خدمات اینترنتی عرضه می کنند مطلبی جدا منتشر خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه کار میکند؟ | CGR 

در این مقاله سعی کرده ایم فروشگاه ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار دهیم ، برخی از این فاکتورها شامل: میزان خلاقیت در کار ، نوآوری های عرضه شده، میزان بازدید کنندگان از سایت، تجربه کاربری، تجربه های خوب و بد خرید، روش های بازاریابی و موارد مختلفی دیگر که حدی که قابل بررسی باشد، هستند. ما با استفاده از فاکتورهایی که عرض کردیم سعی کرده ایم بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را در این مطلب لیست کنیم.

ویژگی های یک فروشگاه انلاین  قابل اعتماد چیست؟

 

فروشگاه های اینترنتی هر کدام ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند، و شاید یکی از دلایلی که اشخاص تمامی خرید های خود را تنها از یک فروشگاه اینترنتی انجام نمی دهند همین موضوع باشد. در ابتدای این مقاله می خواهیم ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی و یک فروشگاه آنلاین خوب و معتبر را عنوان کنیم تا در ابتدا بدانیم که بهترین فروشگاه اینترنتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

 

لازم است بدانید که یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی که هر فروشگاه اینترنتی باید آن را داشته باشد این است که باید تجربه کاربری خوب و دلپذیری داشته باشد به این معنی که کاربری که از سایت بازدید می کند حتی اگر خریدی هم انجام ندهد اما حس خوبی را تجربه کند.