قیمت ایمپلنت و کاشت دندان

قیمت ایمپلنت و کاشت دندان

3x6r_q1.jpg

امروزه ایمپلنت دندان با اینکه دارای قیمت بسیار بالایی است اما روشی بسیار فوق العاده برای ترمیم دندان از دست رفته است.

ممکن است برای دندان هر انسانی در دراز مدت مشکلی پیش آید و باعث از بین رفتن آن دندان بشود. حال این مشکل به دلیل افزایش سن، مشکلات استخوانی یا ... ممکن است برای هر فردی پیش آید که باید از بین روش‌های مختلف برای جایگزینی و ترمیم دندان از دست رفته یک روش مناسب و صحیح را انتخاب کند. امروزه بسیاری از افراد با توجه به اینکه روش ایمپلنت دندان از مزایای خیلی زیادی برخوردار است انتخاب بسیاری از افرادی است که بنا به هر دلیلی دندان خود را از دست داده‌اند. کمی قبلتر سالیان گذشته اغلب افراد پروتز متحرک دندان یا همان دندان مصنوعی استفاده می‌کردند که دارای قیمتی مناسب‌تر بود ولی معایب بسیار بالایی هم برای افراد داشت. امروزه ایمپلنت دندان با اینکه دارای قیمت بسیار بالایی است اما روشی بسیار فوق العاده برای ترمیم دندان از دست رفته است.

 

قیمت ایمپلنت دندان از سایر روش‌های مشابه بالاتر است. علت بالا بودن قیمت کاشت ایمپلنت دندان گاهی به این علت برمیگردد که برای انجام آن برخی افراد شرایط مناسب بدنی ندارند و همین باعث میشود نیاز به انجام عمل‌های جراحی متعددی باشد. که انجام همان جراحی‌ها باعث می‌شود قیمت ایمپلنت بالاتر از دیگر روش‌ها باشد. البته مواد و متریالی که در روش کاشت دندان ایمپلنت استفاده می‌شود بسیار هزینه‌بر بوده و بیشتر مواد مصرفی از خارج از کشور وارد می‌شود .

 

عوامل متعدد دیگری وجود دارد که در قیمت ایمپلنت بسیار تاثیر گذار است و باعث بالا رفتن یا کاهش قیمت می‌شود اما در هر صورت این روش‌، روشی است که هزینه بالایی دارد. در نهایت پس از بررسی‌های لازم در صورتی که انتخاب شما ایمپلنت دندان بود باید بدانید فیکسچر یا ایمپلنت دندانی به اندازه ریشه دندان از دست رفته در استخوان فک بیمار قرار می‌گیرد. در واقع ایمپلنت دندانی یا فیکسچر یکسری قطعه هستند که در سایز و شکل مانند دندان طبیعی هستند که با ابزارهای حساس و ظرافت بسیار بالا طراحی می‌شوند. مواد و متریالی که در ساخت ایمپلنت دندانی استفاده می‌شود از تیتانیوم و آلیاژهای آن است که این فلز خاصیتی باور نکردنی و بسیار عالی در جوش خوردن با استخوان فک انسان دارد. فلز تیتانیوم از نظر بیولوژیکی سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان دارد. در ترکیب این فلز و استخوان انسان هیچ واکنش آلرژیک پیش نمی‌آید که این علم یک دستاورد بسیار بزرگ در عرصه دندان‌پزشکی است.

جالب است بدانید مقاومت فلز تیتانیوم در مقابل ترکیبات اسید و نمک؛ و اکسیژن و همچنین ویژگی غیر مغناطیسی داشتن فلز تیتانیومس شرط لازم و کافی را برای استفاده از این فلز در استخوان فک را فراهم میکند. به علاوه روی سطح تیتانیومی ایمپلنت یا فیکسچر یک لایه به عنوان محافظ وجود دارد که باعث جلوگیری از تحلیل و خوردگی میشود.

مطالبی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد طبق سر فصل‌های زیر به شما ارائه می‌گردد:

 

فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت ایمپلنت کدامند؟

مراقبت ایمپلنت

 

فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت ایمپلنت کدامند؟

 

برای تعیین و برآورد هزینه کاشت ایمپلنت دندانی عوامل بسیار زیادی تاثیر میگذارد که در ادامه برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

 

تعداد دندان‌هایی که نیازاست ایمپلنت کنید بسیار در تعیین قیمت تاثیر گذار است.

ممکن است شما برای یک دندان روش ایمپلنت را انتخاب کنید یا برای چندان این روش را برگزینید. تعداد دندانی که نیاز است با ایمپلنت جایگزینی شود در قیمت تاثیر بسیار زیادی دارد. اما در روش پروتز متحرک این اختلاف قیمت ناچیز تر از این روش است. روش‌های مختلفی برای کاشت دندان است که تاثیر مستقیم بر قیمت ایمپلنت دارد و در ادامه آن‌ها ر ا نام می‌بریم:

 

ایمپلنت تک دندان بدین معنی که در این روش یک دندان شما نیاز به ایمپلنت دارد.

بریج بر پایه ایمپلنت بدین معنی که حداکثر 2 الی 3 دندان روی یک پایه ایمپلنت در جوار یکدیگر قرار می‌گیرند.

ایمپلنت

روش All On 4بدین معنی که تمام دندان‌های فک پایین و فک بالا بر روی 4 ایمپلنت قرار داده می‌شوند.

روش ایمپلنت اوردنچر بدین معنی که یک فک به طور کامل برای کاشت ایمپلنت روی 6 الی 8 پایه قرار داده شود.

نتیجه می‌گبربم هر چه تعداد ایمپلنت دندان در فک بالا یا فک پایین بیشتر باشد هزینه مورد استفاده برای بیمار افزایش میابد.

 

طریقه کاشت ایمپلنت دندان دومین عامل بسیار تاثیر گذار است.

هرچه علم و فناوری پیشرفت میکند روش‌های مدرن‌تری برای کاشت دندانی به روش ایمپلنت نیز رونمایی می‌شود. امروزه برای کاشت ایمپلنت دندان تقریبا 3 روش مطمئن وجود دارد که با توجه به شرایط بدنی بیمار متخصص ایمپلنت در مرکز ایمپلنت تصمیم به انجام آن می‌گیرد:

 

روش اول: کاشت ایمپلنت به روش استاندارد

در این روش بیمار باید سه مرحله را پشت سر بگذارد. این مرحله شامل کاشت پایه ایمپلنت، قالب گرفتن و اباتمنت را نصب کردن در نهایت قرار دادن تاج دندان روی مرحله قبل است. قیمتی که در سایت‌های مراکز ایمپلنت ارائه می‌گردد برآورد هزینه این نوع ایمپلنت است.

 

روش دوم: کاشت ایمپلنت یک روزه یا دیجیتال

در روش ایمپلنت دیجیتال یا یک روزه متخصص ایمپلنت با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام میشود که به آن تکنولوژی CAD/CAM نیز میگویند. در روش ایمپلنت دیجیتال متخصص ایمپلنت پایه و تاج را در یک جلسه انجام داده و از متریال و دستگاه‌های بسیار پیشرفته همچون اسکنر و پرینتر 3 بعدی که در مرکز ایمپلنت وجود دارد استفاده می‌شود. این روش هزینه بسیار زیادی برای مرکز ایمپلنت و بیمار دارد. اما اگر زیبایی ظاهر برای شما اهمیت ارد و تحل ندارید مدتی را برای کاشت ایمپلنت استاندارد تحمل کنید بهتر است این روش را انتخاب کنید.

 

روش سوم: کاشت ایمپلنت فوری

این روش بسیار از دیگر روش‌ها هزینه‌بر تر است. این روش برای افرادی است که مانند روش قبل تحمل کمی برای نداشتن دندان دارند. در این روش همان جلسه که بیمار به مرکز ایمپلنت مراجعه میکند تا دندان خود را بکشد متخصص ایمپلنت ریشه دندان را ازاستخوان فک خارج میکند و فیکسچر را اخل استخوان فک قرار میدهد. ارزیابی که در این روش باید انجام شود به دقت بسیار بالایی نیاز دارد. فقط ممکن است نیاز به جراحی متعدد برای بیمار باشد که در این صورت کار بیمار با کمی تعویق انجام میشود.

 

روش ایمپلنت اوردنچر روشی برای کاشت ایمپلنت است که یک فک، فک بالا یا فکپایین به طور کامل نیاز به ایمپلنت دارد و برای کاشت ایمپلنت، باید کل فک روی 6 الی 8 پایه قرار داده شود.

 

مراقبت ایمپلنت

 

ایمپلنت دندان نیز مانند جراحی‌های سنگین برای بیمار مستلزم رعایت برخی نکات است که هرچه بیشتر رعایت کند باعث بهبودی هر چه سریعتر بیمار می‌شود. . مراقبت های ایمپلنت شامل مراقبت‌های بدنی، مراقبت‌ ورزشی، مراقبت بهداشتی، مراقبت غذایی و ... است.

در مراقبت بدنی فرد بیمار پس از انجام و قبل از انجام جراحی ایمپلنت نیاز دارد استراحت کافی داشته باشد و فعالیت روزمره خود را حتی کاهش دهد. این استراحت باید حداقل 24 ساعت مداومت داشته باشد و در این زمان از کمپرس یخ برای بهبود فیزیکی بدن خود استفاده کند.

 

در مراقبت‌های ورزشی باید به این نکته دقت کنید که هرگونه فعالیت ورزشی و سنگین، جا به جایی وسایل سنگین و بلند کردن اجسام سنگین به ضرر بهبودی شما است.

 

در مراقبت غذایی باید به این نکته دقت کنید که خوردن و اشامیدن مواد غذایی داغ باعث تشدید خون ریزی میشود. به هیچ وجه از مواد غذایی سفت استفاده نکنید زیرا فشار زیاد به ناحیه ایمپلنت وارد می‌کند. استفاده از مواد غذایی که دارای کلسیم بالایی باشند برای جوش خوردن استخوان فک و ایمپلنت بسیار مفید است. سعی کنید ازمواد غذایی دارای قند و یرین استفاده نکنید تا به بهبودی کامل برسید زیرا استفاده از آنها باعث تعویق عملکرد بهبودی شما میشود.

 

در مراقبت بهداشتی باید به این نکته دقت کنید که فقط 24 ساعت بعد از ایمپلنت نباید فشار نخ دندان یا مسواک به ناحیه ایمپلنت وارد شود. فقط باید استفاده از دهان‌شویه را فرامو نکنید.پس از گذشت این زمان هر روز باید سه مرتبه دندان خود را مسواک کنید نخ دندان را فراموش نکنید و هر روز از دهان‌شویه برای جلوگیری از تجمع پلاک اطراف ناحیه ایمپلنت استفاده کنید.

ایمپلنت دندان نیز مانند جراحی‌های سنگین برای بیمار مستلزم رعایت برخی نکات پزشکی است که هرچه بیشتر رعایت کند باعث بهبودی هر چه سریعتر بیمار می‌شود. . مراقبت ایمپلنت شامل مراقبت‌های بدنی، مراقبت‌ ورزشی، مراقبت بهداشتی، مراقبت غذایی و ... است.

منبع: دلگرم

تبلیغات گسترده در تلگرام با نوبشو

تبلیغات گسترده در تلگرام با نوبشو

نوبشو نام پلتفرمی نام آشنا در عرصه موتور جستجوگر کالا می باشد که در زمان کوتاهی به موفقیت خوبی دست یافته است .

نوبشو، طیف خدمات گوناگونی را به کاربران ارائه می دهد و هدف را رضایت کاربر قرار داده است .

خدماتی نظیر دیجیتال مارکتینگ حرفه ای در نوبشو با ارائه زیرخدماتی نظیر طراحی سایت و سئو، تبلیغات گسترده تلگرام، خدمات تولید محتوای ارزان قیمت و افزایش فالوور اینستاگرام در زمره خدمات مارکتینگ نوبشو قرار دارد .

ابتدا اجازه دهید کمی در مورد موتورجستجوی کالای نوبشو صحبت کنیم .

 

 

اگر با مفهوم موتور جستجوی کالا آشنا باشید ، می دانید که امروزه برای کاربران ایرانی یک نیاز مبرم محسوب می شود زیرا گستره تنوع محصولات و نیز گستردگی خدمات و پشتیبانی فروشندگان مختلف، این نیاز اساسی را برای کاربران بوجود می آورد که بر یک فروشنده یا برند خاص تکیه نکرده و با بررسی خدمات و کیفیت متفاوت فروشندگان مختلف، بتوانند بنا به شرایط ، انتخابی صحیح داشته باشند .

خوشبختانه بر خلاف بسیاری از موتورهای جستجو که کیفیت خدمات محدود به رابطه فروشندگان محصول با پلتفرم می باشند، نوبشو، موتورجستجویی ضابطه محور است و در عین رفتار حرفه ای  و دوستانه ، رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده است .

نوبشو با دارا بودن میلیون ها محصول مختلف در دسته بندی های مختلف، مرزهای تنوع را برای کاربران ایرانی جا به جا نموده، همچنین پیاده سازی ساده ترین نوع جستجوی کالا برای کاربران از دیگر ویژگی های منحصر به فرد نوبشو است .

دقیق بودن بودن موتور جستجوی کالا در زمان جستجو، زمان زیادی را برای کاربران ذخیره خواهد کرد و این موضوع با درایت در نوبشو مورد توجه قرار گرفته و توسط مهندسین نوبشو به دقت پیاده سازی شده است .

کیفیت ارائه خدمات، سادگی ارائه خدمات و رضایت کاربران اساسی ترین موضوعاتی است که موتور جستجوی کالای نوبشو بر اساس آنها طراحی شده است .

رعایت اصل ضابطه مندی و ارائه محصولات فروشندگان معتبر دارای certificate ها و استانداردهائی نظیر دارا بودن اینماد اساسی ترین موضوعات در ارائه کالا محصولات به کاربران در نوبشو هستند .

 

ds30_b9.jpg

 

پیش از خرید هر محصول می توانید با جستجوی دقیق در نوبشو، اطلاعات دقیقی را پیرامون مدلهای مشابه پیدا کنید و با اطلاعات دقیق تری به خرید خود ادامه دهید . لازم به ذکر است که این دسته از اطلاعات ژورنال نوبشو معمولاً به زبان فارسی برای اولین بار تهیه شده اند  و همچنین خوشبختانه این مقالات حول محور و محصولات خاصی با جانب داری خاصی نمی چرخد و تنها بیان کننده واقعیات در خصوص محصولات مختلف است پس می توانید با اطمینان خاطر مطالعه نمائید .

همچنین شما بعنوان کاربر یا خواننده نیز اگر در خصوص محصول خاصی سرشته دارید، می توانید مقاله خود را برای ژورنال نوبشو ارسال نمائید و هزینه مقاله خود را نیز دریافت نمائید. در صورتی که مقاله برای اولین بار در اینترنت برای انتشار در اختیار نوبشو قرار بگیرد، بدون شک نوبشو با بررسی صحت اطلاعات آن در در قسمت ژورنال منتشر می نماید .

 

 

نوبشو می تواند شروعی مناسب برای افراد حرفه ای و مبتدی باشد. اگر به دنبال موتور جستجوی کالا و برندی ضابطه مند و منظم برای معرفی محصولات خود هستید، پیشنهاد میکنیم حتماً به نوبشو مراجعه کنید. نوبشو برند شما را نو میسازد و بسیاری از وابستگی ها را حذف می سازد و شعار رضایت کاربر و خریداران را دارد. به طبع هر آندسته از کاربرانی که کیفیت محصول بالاتری داشته باشند و قیمت رقابتی تری را ارائه نمایند می توانند با مدیریت محصولات خود را بصورت گسترده در این پلتفرم عرضه نمایند. قوانین نوبشو ساده بوده و اصل سادگی و صرفه جوئی در زمان برای کاربران آن، این موتور جستجو را محبوب ساخته است .

 

 

امروزه چرخه تولید محتوا رشد بسیاری داشته و هزینه مناسب در مسیر تولید محتوا برای رشد یک وبسایت می تواند نقش کلیدی را ایفا نماید. پس پیشنهاد میکنیم خدمات دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای نوبشو را تست کنید .

تولید محتوا در نوبشو با سرعت بسیار بالا صورت می پذیرد و شما می توانید تعداد سفارشهای بالا را در یک روز دریافت کنید .

در نوبشو قادر خواهید بود بدون نیاز به سرمایه لازم برای توسعه کسب و کار، کسب و کار مناسبی را برای فروش محصولات خود داشته باشید. نوبشو پلتفرمی ضابطه مند می باشد پس در صورتی که تعهد به کاربر و خریدار جزء اولویت های کاری شما می باشد و به دنبال سیستم واسط مناسبی هستید، به شما خوش آمد می گوئیم زیرا نوبشو می تواند پلتفرمی مناسب برای شما باشد .

خدمات نوبشو دارای کیفیت متمایزی می باشد، هزینه مناسب تری را دارد و دارای طیف گسترده تری است . خدمات با کیفیتی نظیر تبلیغات گسترده برای افزایش تعداد اعضای کانال تلگرامی آنهم با حجم بسیار زیاد در زمان بسیار کم می تواند تاثیر قابل توجهی در افزایش ممبرهای کانال تلگرامی شما داشته باشد و در نتیجه به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک بسیاری نماید .

 

 

بهترین منابع کنکور

بهترین منابع کنکور

 

38jm_b3.png

 

ویژگی های منابع کمک آموزشی

همانطور که می دانید منابع کمک آموزشی نقش بسزایی در یادگیری شما دارد. البته ناگفته نماند در برخی دروس مثلی ریاضی و فیزیک  و دروس عمومی نمیتوان فقط به این منابع اکتفا کرد ولی در برخی از دروس می توان از آن ها به عنوان یک منبع تست زنی استفاده کرد پس باید یکسری ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند داوطلب را از برخی جهات تامین کند.

 

  1. درسنامه: یک منبع آموزشی خوب در ابتدا باید یک درسنامه خوب باشد . یک درسنامه نباید مطالبی را که بدرد داوطلب نمی خورد را داشته باشد چون این مطالب زاید وقت داوطلب را می گیرد و همچنین اگر خیلی مختصر باشد چون ممکن یک داوطلب تنها منبع آموزشی اش همان یک کتاب باشد و درسنامه باید بطور کامل همه مباحث را پوشش دهد و راهکارهایی را برای حل سریع سوالات داشته باشد. هرچند واقعیت این مساله این است که یکسری از این کتاب های کنکور راهکارهای عملکردی را بیان نمی کند و به درسنامه کلی بسنده می کنند. البته برخی از کتاب های کمک درسی درسنامه کاملی دارند که می تواند داوطلب را بی نیاز کند.

اساتید تو موسسه حرف آخر، با الگو ها درس هارو در کمترین زمان اموزش میدن و بیشتر تایم آموزش را به حل تست اختصاص دادن.

  1. لحن بیان: یکی دیگر از ویژگی های یک منبع خوب داشتن یک لحن خوب و طنز گویانه می باشد که می تواند برای داوطلب جذاب باشد و کارایی او را بالا ببرد. مثل کتاب عربی خیلی سبز که لحنی جذاب داشته است و من خود از خواندن آن لذت می برم البته نباید شوخی خیلی زیادی داشته باشد که داوطلب را از مطلب اصلی دور کند مثلاً به نظر من کتاب مبتکران که نکات حاشیه ای و شوخی های زیادی دارد که داوطلب را می تواند از مسیر درسی دور کند بنده به همین خاطر تمایلی به خواندن آن نداشتم. البته برخی داوطلب تمایل به خواند این کتاب ها دارند.
  2. تست ها و سوالات: از ویژگی های مهم یک منبع خوب تست های آن است. تست ها به سه نوع تقسیم می شوند: تالیفی- سراسری- آزمون های آزمایشی. تعادل و توازن بین این تستها خیلی مهم است. یک منبع خوب باید تمامی سوالات آزمون های سراسری گذسته را پوشش دهد. تست های ازمون های آزمایش را هم باید در کتاب قرار داده شود. اما در مورد تست های تالیفی باید در نظر داشت از سطح علمی خوبی برخوردار باشند و بتوانند قسمت های مختلف مباحث را پوشش دهند و بتوانند از نکات خوب و کلیدی را برای داوطلب به ارمغان بیاورند. چرا که سوالات تالیفی یک کتاب یکی از ارکان های تعیین کننده کیفیت کتاب می باشند و بقیه تست های سراسری و آزمایشی در بقیه کتابها هم یافت می شوند و این تست های تالیفی نویسنده کتاب است که آن را از بقیه کتاب ها متمایز می کند. تست های تالیفی نباید خیلی سخت یا خیلی آسان باشند باید همسطح یا کمی فراتر از آن بوده و دارای نکات تستی خوبی باشند. تست های تالیفی می توانند کمک شایانی به داوطلبان برای افزایش مهارت و یاد گرفتن تله های تستس باشند پس در هنگام خرید به این نکات توجه کنید.

پکیج های حرف آخر، با سوالات کنکور تطابق بالای 80 درصدی دارند که واقعا فوق العاده هست.

  1. پاسخنامه: ویژگی دیگر یک منبع خوب داشتن پاسخ نامه کامل و راه حل های مناسب باشد. پاسخنامه باید طوری باشد که یک داوطلب بتواند سوالی را که بلد نیست با آن یاد بگیرد و بتواند همان راه حل را در موقعیت های دیگر استفاده کند. متاسفانه خیلی از منابع این اصل را رعایت نمی کنند و جواب های تشریحی طولانی یا تک کلمه ای می گویند و یا طوری سوال را حل می کنند که داوطلب متوجه نمی شود. پس اگر قرار بود این گونه پاسخنامه بنویسید لزومی بر نوشتن آن نبود. من خودم به شخصه در مورد این قضیه زیاد اذیت شده ام برای اکثر سوالات راه حل مناسب نمیافتن. مثلاً در درس عربی قسمت ترجمه مثلاً برای پاسخ سوالات گزینه صحیح را انتخاب می کردند من از کجا بدانم گزینه صحیح آن است و یا سریع به سراغ گزینه غلط می روند و آن را بررسی می کنند خوب من از کجا بدانم  که آن قسمت غلط است. باید راه حل سوال را بگویند نه جواب. به همین دلیل است که احساس می کنم برای برخی مباحث یا بیشتر مباحث فقط کتاب کمک درسی کافی نمی باشد
  2. قیمت کتاب: هزینه ای که صرف خرید کتاب می کنید باید ارزان باشد که البته هیچ کتابی قیمت ارزانی ندارد. در این مورد ویژگی هیچ کتاب کمک درسی حسوب نمی شود.

برای کسب متفاوت ترین تجربه آموزش تصویری با طعم حرف آخر، همین الان کلیک کنید.

معرفی کتاب های کمک درسی:

ادبیات: درسی است که باید بصورت موضوعی خوانده شود نه درس به درس. پس کتابی که باید برای ادبیات انتخاب کنید باید بصورت موضوعی باشد. من آنچه را که صلاح میبینم ادبیات موضوعی انتشارات گاج است چون دارای تست های طبقه بندی شده و پاسخنامه نسبتاً کامل می باشد ولی درسنامه چندان قوی ندارد. البته در میان کتاب های موجود در بازار از سطح قابل قبولی برخوردار است. همچنین می توانید از کتاب های جداگانه نشر الگو همچنین از کتاب های لقمه مهر و ماه هم می توانید استفاده کنید. من خودم برای خودم برای برخی قسمت های زبان فارسی از لقمه مهر و ماه استفاده کردم.

عربی: در مورد عربی من خودم کتاب های مختلفی را امتحان کردم. ولی دو کتاب خیلی برتر بودند یکی عربی جامع خیلی سبز نوشته خانم غزال موسوی که یکی از بهترین کتاب هایی هست که خواندم و یکی هم عربی جامع گاج نوشته آقای علی فیلی که از سطح تست و پاسخنامه عالی برخوردار است.

دین و زندگی : در این درس بر روی آیات و ارتباط آنها خیلی مانور می دهند و یکی از بهترین کتاب های دین و زندگی ، کتاب جامع گاج نوشته خانم زهرا سمیع عارف است. که البته مثل اینکه برای دروس نظام جدید انتشارات خود را عوض کرده و به خیلی سبز تغییر داده است. اگر داوطلب نظام جدید هستید دینی خیلی سبز را مطالعه کنید.

زبان انگلیسی: جامع گاج را پیشنهاد می کنم که دارای درسنامه خیلی قوی و روان و تست های تالیفی خوب می باشد. همچنین برای لغات کتاب تیکت زبان انگلیسی هم کتاب خوبی است و روش آن برای حفظ لغات عالی می باشد.

ریاضی: کتاب جامع خیلی سبز درسنامه ساده و روان و تست های تالیفی همسطح با کنکور را دارد. همچنین تست های طراحی شده از تمرینات کتاب درسی و پاسخنامه تشریحی خوب این کتاب را برتر کرده است ولی حتماً ویرایش جدید آن را خریداری کنید. ریاضیات میکرو طبقه بندی گاج هم کتاب خوبی است و از سطح قابل قبولی بر خوردار است و برای داوطلبانی که سطح نسبتاً متوسطی دارد پیشنهاد می شود. کتاب جامع ریاضیات مهر و ماه هم مورد علاقه بسیاری از داوطلبان می باشد. و دارای درسنامه قوی و سوالاتی با ایده های نو است و سطح آن از گاج و مه رو ماه بالاتر است و برای دانش آموزانی که پایه نسبتاً خوبی دارد پیشنهاد می شود.

زیست شناسی: از منابع خوب در این درس می توان به کتاب های زیست خیلی سبز، نشر الگو و گاج اشاره کرد. زیست شناسی جامع گاج کتاب خوبی است و دارای تست های خوبی می باشد ولی درسنامه ندارد و نکاتی در انتهای آن ذکر کرده است. سطح آن نسبت به بقیه کتاب های معرفی شده پایین است و برای داوطلبانی است که پایه نسبتاً ضعیفی در درس زیست شناسی دارند. کتاب نشر الگو دارای درسنامه نسبتاً کامل و تست های خوبی می باشد که در آن تست های آزمون های آزمایشی هم قرار گرفته است. بنظر من نشر الگو به مطالبی که در الگو اهمیت پندانی ندارد خیلی گیر می دهد و همچنین دارای غلط هایی است که باعث شده تمایل داوطلبان در چند سال اخیر خیلی به آن کم شود. زیست شناسی خیلی سبز دارای درسنامه کامل تر و بیان خوبی دارد و تست های تالیفی ان هم از سطح خوبی برخوردار است ولی ایراد آن حجم بالای آن است که برای داوطلبان که ذیق وقت دارند توصیه نمی شود. کتاب فاگو زیست خوب است و مفاهیم کتاب درسی را با جزئیات بیان کرده است ولی دارای حجم خیلی زیاد می باشد و اگر وقت اضافی دارید می توانید آن را مطالعه کنید. کتاب زیست آی کیو هم کتابی سطح بالا است که برای داوطلبانی که از سطح بالایی برخوردار می شود توصیه می شود.

فیزیک: سه کتاب گاج نقره ای، خیلی سبز و  نشر الگو. گاج نقره ای برای همه سطوح می تواند استفاده شود و دارای درسنامه قوی و پاسخنامه خوب می باشد ولی تعداد تست های آن زیاد است. کتاب خیلی سبز هم دارای تست هایی همسطح کنکور می باشد و کتاب خوبی است و برای تمامی داوطلبان می تواند استفاده شود. نشر الگو از نظر ضعیف است ولی از لحاظ تست بسیار جامع است اگر از نظر درسنامه مشکلی ندارید حتماً تست های نشر الگو را حل کنید.

شیمی: هر موقع حرف از شیمی می شود داوطلبان به یاد کتاب های مبتکران می افتند که دیگر نیازی به توضیح ندارند. کتاب شیمی جامع مهر و ماه نیز دارای درسنامه متفاوت و خوبی است که کتاب مورد علاقه من در دوران کنکور بود. همچنین کتاب های گاج برای شیمی هم خیلی عالی است. گاج نقره ای برای سطوح ابتدایی و آموزشی استفاده می شود و تست هایش حرف ندارد و برای کسانی که در درس شیمی از پایه خوبی برخورداند حتماً پیشنهاد می شود.

سخن پایانی: سعی کردم منابع زیادی را معرفی نکنم که دچار سردرگمی نشوید و از هر درس چند تا از منابع خوب را معرفی کردم که متناسب با سطح خود آن هار انتخاب کنید. همه پیشرفت ها خارج از منطقه راحتی انجام می پذیرد پس از سخت تلاش کردن دست نکشید.

 

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

f8vz_b1.jpg

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشود. رعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

ویژگی‌های انواع حفاظ دیوار

درب آکاردئونی و حفاظ پنجره وحفاظ دیوار   

همانطور که در بالا عرض کردیم، درب آکاردئونی به منظور حفاظت از مکان‌های مختلف نصب می شود، از این رو باید بسیار مستحکم باشد. با چنین شرایطی می توان ویژگی های زیر را برای درب‌های آکاردئونی در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع کناری در درب‌های آکاردئونی که اندازه‌های آن باید 30 در 50 باشد.
  • بکار بردن پرچ‌های با کیفیت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگیره‌های فلزی موسوم به کونیک
  • وجود کمربند ایمنی
  • استفاده از جوش SMAW در مسیر تولید درب
  • بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزایای درب‌های آکاردئونی

استفاده از درب آکاردئونی نسبت به سایر درب‌ها بعنوان حفاظ، مزیت های بسیار مناسبی دارد. یکی از این مزیت‌ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنین درب آکاردئونی بسیار سبک است و به انرژی زیادی جهت باز و بسته کردن آن نیاز نداریم.

در نظر داشته باشید که با نصب درب آکاردئونی دیگر نیازی به نصب هیچ دوربین مداربسته‌ای نخواهیم داشت، همچنین به دیگر روش‌های مراقبت از محل مورد نظر نیز احتیاجی نیست.

افراد می توانند در صورتی که احساس کردند نیاز به حفاظ آکاردئونی دارند، از انواع طرح آن نیز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبیق دهند.

نصب درب آکاردئونی

کار چندان سختی برای تهیه و نصب درب آکاردئونی وجود ندارد. در مرحله‌ی اول کافی است که ورودی مکان مورد نظر را که قصد نصب درب آکاردئونی برای آن داریم را اندازه گیری کنیم. در مرحله‌ی بعدی باید پروفیل‌های درب آکاردئونی ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور کار قرار می گیرد. در آخر نیز باید توسط متخصص جوشکار، درب آکاردئونی آماده شده بر روی چارچوب در ورودی مکان مورد نظر‌تان تطبیق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌های دائمی پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ های پنجره می رویم که می توان از آنها به صورت دائمی استفاده کرد:

·حفاظ پنجره مشبک

این نوع از حفاظ پنجره به شکل توری یا فلزی است که امکان دسترسی حتی از بیرون شیشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اینکه این مدل از حفاظ ظاهر جذابی ندارد، برای ساختمان‌های مسکونی کمتر استفاده می شود.

·حفاظ پنجره میله‌ای

این حفاظ یکی از حفاظ‌های پر استفاده می باشد که فاصله میله‌ها را در این حفاظ می توان به دلخواه تنظیم کرد. قاعدتاً هر چه فاصله میله ها کمتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که حفاظ پنجره میله ای؛ هم از داخل منزل نصب می شود و هم از بیرون.

·حفاظ پنجره سفارشی

در بعضی از موارد با توجه به نوع ساختمان می توان درخواست حفاظ دکوراتیو کرد. در این گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحی ساختمان اقدام به ساخت حفاظ می شود تا از زیبایی های ظاهری ساختمان کم نشود.

مزیت‌های حفاظ پنجره

با توجه به اینکه شکستن قفل های پنجره با هر نوع حفاظی بسیار سخت است، می توان امید داشت تا بعد از بکار بردن هر یک از حفاظ‌های پنجره، دیگر هیچ دغدغه ای برای سرقت و یا عدم امنیت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اینکه حفاظ‌های توری برای خانواده هایی که کودک دارند، بسیار مهم است و می تواند کودک‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قیمت حفاظ پنجره

تقریباً همه‌ی انواع حفاظ پنجره به هزینه های آنچنانی نیاز ندارد و می توان گفت که سیستم های امروزی حفاظ پنجره، از لحاظ مالی نیز کاملاً بصرفه خواهد بود. با این حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را برای منازل‌تان دارید، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا یک برآورد قیمتی صورت گیرد و سپس در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش کنید.

02ry_n2.jpg

ویژگی‌های انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می‌توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این‌گونه حفاظ‌ها از چه ویژگی‌هایی برخوردار هستند؟ جنس‌های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌های گوناگون انتخاب می شوند.

ارتفاع‌های حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ‌ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می‌شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می‌تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

انواع حفاظ دیوار

حفاظ‌های دیوار به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

حفاظ دیوار شاخ گوزنی

تراکم نرده در این نوع از حفاظ بسیار زیاد است و همانطور که از اسم آن پیداست، برگرفته شده از شاخ گوزن می‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت این حفاظ بسیار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزنی در آپارتمان‌ها و ویلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حفاظ دیوار سرنیزه‌ای

این نوع از حفاظ بیشترین استفاده را در بین دیگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبیه نیزه‌ی آن از دلایل استفاده از آن می‌باشد. گفتنی است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنیزه‌ای به حداکثر تا 150 سانتی‌متر می‌رسد.

حفاظ دیوار لیلیوم

زیبایی خاص این نوع از حفاظ به یکی از دلایل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر این حفاظ شبیه به گل لیلیوم است و در دو رنگ نیز ساخته می شود. با توجه به اینکه امنیت در این نوع از حفاظ بسیار بالاست، طبیعتاً از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاری ایسنا